قالب وبلاگ

با twe2 پیغام‌های توییتری خود را به رایگان دریافت کنید
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

توییتر نام معروف‌ترین سیستم میکروبلاگینگی جهان است که با آمدنش طرفداران بی‌شماری را به سوی خود جذب کرد. با آمدن این سرویس جالب هر روز ابزارهای مختلفی برایش طراحی شد تا استفاده از آن را راحت تر و دلچسب تر نماید. اما سایتی که امروز قصد معرفی آن را دارم به شما این امکان را می‌دهد که پس از ثبت نام در آن، و دادن شماره تلفن همراه خود بتوانید آخرین پاسخ‌هایی که به شما در توییتر داده می شود(@Replies) و همچنین آخرین پیغام‌های خصوصی که برای شما ارسال می شود(Direct Message) را روی گوشیتان به صورت اس ام اس داشته باشید.

clip_image002

نگران نباشید نکته جالب این می‌باشد که تمامی مزایای این  سرویس کاملاً رایگان می‌باشد و از آن مهمتر اینکه از شماره‌های مختلف اپراتورهای ایران نظیر اول و ایرانسل نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین پس از تائید شما توسط سرور،  به شما یک محیط کاربری داده می‌شود که شما می‌توانید در آنجا علاوه بر دیدن ریز اس ام اس های ارسالی به همراه تعداد و متن و جزئیات آن، تنظیمات دیگری را نیز نظیر زمان بندی برای دریافت اس ام اس  و… انجام دهید.

نحوه کار با سیستم:

  1. ابتدا در سایت با اکانت توییتر خود لاگین شوید.
  2. سپس شماره تلفن همراه خود به همراه کشور مثلاً “ایران” را انتخاب کرده وارد نمائید.
  3. گام آخر نیز تائید کدی است که وب سایت برای شما ارسال می کند که در صورت تائید این امکان واقعاً فوق العاده برای شما فعال می شود.




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1586
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: