قالب وبلاگ

راهنمای جستجوی تصویر در گوگل
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

كجا ميتوانم تصوير جستجوى گوگل را پيدا كنم؟

جستجوگر گوگل قابل دسترسى در بخش صفحه جستجو پيشرفته گوگل و آدرس http://www.google.com/imghp?hl=fa ميباشد. براى دسترسى به انتخاب زبان به انگليسى بايد به صفحه preferences page برويد.

محدوديت و يا ممنوعيت استفاده از تصوير جستجوى گوگل وجود دارد؟

تصاويري که توسط سرويس Google Image Search مشاهده مي کنيد ممکن است که کپي رايت داشته باشند.هرچند که شما مي توانيد آنها را از طريق سرويس ما بيابيد و يا مشاهده کنيد، ما به شما هيچ حقي نمي توانيم بدهيم جز حق مشاهده آنها از طريق وب.از اينرو اگر مايل به استفاده از هر يک از تصاويري هستيد که به وسيله سرويس ما پيدا کرده ايد ما به شما پيشنهاد مي کنيم که با صاحب آن سايت براي اجازه استفاده از تصوير تماس بگيريد.

چرا گوگل تصوير را در frame نشان ميدهد؟

frame بالا كاربر را قادر ميسازد تا به نسحه بزرگتر تصاوير كوچك نتايج ديگر دسترسى پيدا كند.

frame پايين تصوير را در زمينه اصلى خود آن نشان ميدهد.

چگونه ميتوانم از تصوير جستجو استفاده كنم؟

براى استفاده از جستجوگر تصاوير گوگل، موضوع خود را در ورودى جستجو تصاوير دارد كرده و كليد جستجو و يا كليد enter را بزنيد. وقتى كه نتيجه به شما داده شد، بر روى تصوير مورد نظر كه به صورت كوچك است كليك كنيد. اين كار باعث ميشود تا تصوير بزرگتر از مكان اصلى خود ديده شود.

چگونه ميشود از نمايش محتويات بزرگسالانه (غير قانونى) جلوگيرى كرد؟

جستجوگر گوگل بطور استاندارد از يك فيلتر براى محتويات بزرگسالانه استفاده ميكند. اين فيلتر بسيارى از تصاوير بزرگسالانه و غير قانونى را حذف ميكند ولى اين تضمين را نميتواند ارايه دهد كه تمامى محتوْات بدرستى بررسى شوند. براى خاموش كردن اين فيلتر، بر روى لينك "mature content filter is on" كليك كنيد.

راهی وجود ندارد که بطور صددرصد تضمين کنيم که تمام مسائل مربوط به بزرگسالان و عکسها با استفاده از فيلترها در قسمت جستجوی عکسها پاک خواهد شد.

فيلتر محتوايى گوگل در تمام زبانها كار ميكند؟

خير، اين فيلتر در حال حاضر فقط در زبان انگليسى كار ميكند.

چگونه فیلتر بزرگسال را غیر فعال کنم

در زير ورودى جستجو در صفحه نتايج، يك لينكى وجود دارد كه فيلتر را خاموش ميكند. با كليك بر روى آن، كاربران ميتوانند فيلتر را روشن و خاموش كنند.

جستوگر تصاوير گوگل چگونه كار ميكند؟

گوگل متون مجاور تصوير را در صفحه مربوط را تجزيه و تحليل ميكند، عنوان تصوير و بسيارى از عوامل آن محتواى تصوير را مشخص ميكند. همچنين گوگل از الگوريتمهاى شاخص براى حدف تكثيرها و كيفيت تصاوير استفاده ميكند.

چگونه ميتوانم يك تصوير محفوظ شده كپى (copyrighted) را كه نميخواهم ديده شود را بر دارم؟

براى حذف يك تصوير محفوظ شده (copyrighted) از جستجوگر تصاوير گوگل، به http://www.google.com/intl/fa/remove.html برويد. در آن صفحه شما دستورالعملهاى مربوط به اين كار را كاملا مشاهده خواهيد كرد.

چرا گوگل تصوير را در يك فريم وقتى كه من برروى آن كليك ميكنم نشان ميدهد؟

گوگل تصاوير را در يك frame نشان ميدهد تا كاربران بتوانند تصوير خود با با دسترسى داشتن به صفحه قبلى خود ببينند. اين موضوع اين امكان را ميدهد تا كاربران تصوير خود را در زمينه صفحه اصلى آن ببينند.

چگونه ميتوانم تصاويرى را با پسوند و نوع فايلى مشخص جستجو كنم؟

از ورودى جستجوى پيشرفته (advanced search)، شماا ميتوانيد پسوند و نوع فايل خود را با عملگر :filetype در جستجوى خود مشخص كنيد. براى مثال، اگر ميخواهيد تا تصوير گلى را در قالب .jpg پيدامنيد، flower filetype:jpg را در ورودى تايپ كنيد.

يك تصويرى كه من ميدانم موجود است پيدا نشد، چرا؟

شما ميتوانيد بيش از 250 ميليون تصاوير را توسط جستوگر تصاوير گوگل در وب جستجو كنيد. البته در وب بسيار بيشتر تصاوير موجد هستند كه در فهرست گوگل ثبت نشده اند، ولى گوگل همچنان در حال اضافه كردن آنها به فهرست خود ميباشد، پس گوگل در آينده تصاويرى كه شما همكنون به دنبال آن ميگرديد را در فهرست خود زميمه خواهد كرد.

آيا ميتوانم جستجوهاى مختلطى را با استفاده از عملگرهاى بولين و يا دستورات ديگر در گوگل را براى تصاوير بكنم؟

شما ميتوانيد از تمامى عماگرها در جستجوى تصاوير گوگل استفاده كنيد. براى مثال، ميتوانيد از ":site" براى محدود كردن جستجوى خود استفاده كنيد. مثلا "site:ganjineh.com palm" تصاوير مربوط به كامپيوتر دستى palm را در سايت ganjineh.com جستجو ميكند.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1412
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: