قالب وبلاگ

آموزش cpanel
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

آموزش cpanel

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و ششم دی 1387ساعت 11:54  توسط شهریاری  |  آرشیو نظرات

معرفی چهار فایل هاستینگ معتبر

برای وبلاگ نویسان و همچنین کاربران عادی داشتن چند سایت برای آپلود کردن فایل ها میتواند چیز مناسبی باشد.من در این پست قصد معرفی چهار فایل هاستینگ قدرتمند و معروف را دارم که میتونید آنها را در زیر همراه با چند خطی توضیحات مشاهده کنید.

۱-File Savr

File Savr

این سایت یکی از سایت های مشهور در این زمینست.این سایت از تکنولوژی آژاکس و فلش استفاده می کند.شما با استفاده از این سایت میتونید تا ۱۰ گیگابایت فایل آپلود کنید.این سایت بیشترین امکان آپلود در کل وب رو داره.

۲-File Dropper

File dropper

این سایت دارای طراحی ساده و زیبایی است.شما با استفاده از این سایت میتونید فایل هایتان رو تا سقف ۵ گیگابایت آپلود کنید.که متاسفانه به نظر من از سرعت خوبی برخوردار نیست.شما هنگامی که وارد این سایت میشوید با دو دکمه روبرو میشوید که برای آپلود باید اولی را کلیک کنید.بعد از آپلود فایل شما به صفحه ای که فایلتان در آن قرار دارد ریدایرکت میشوید.

۳-FileDen

File Den

این سایت به شما امکان آپلود ۲۰۰ مگابایت فایل رو بر روی دنیای وب به شما میدهد.شما برای استفاده از این سایت باید حتما در آن عضو شوید.هنگام اتمام آپلود،علاوه بر دادن لینک دانلود،کد اچ تی ام ال برای قرار دادن در وبلاگ رو هم به شما میدهد.

۴-Fileqube

fileqube

شما با استفاده از این سایت میتونید تا ۱۵۰ مگابایت رو آپلود کنید.هنگام اتمام آپلود،علاوه بر دادن لینک دانلود،کد اچ تی ام ال برای قرار دادن در وبلاگ رو هم به شما میدهد.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1446
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: