قالب وبلاگ

آموزش آپلود فایل و قرار دادن لینک دانلود
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

http://www.titanichost.com

وقتي سايت هاي مشابه خارجي فضایی معادل پرشين گيگ حتی بیشتر را به رايگان در اختيار ما قرار مي دهند چرا بايد به خاطر یک دعوت نامه ناقابل این همه التماس كنيم ؟! هزاران سايت با امکانات مشابه پرشين گيگ و حتی بهتر هم وجود دارد که خیلی راحت و بدون نیاز به دعوت می توانید در آنها عضو شوید.يكي از اين سايت ها http://www.titanichost.com است كه مي توان خصوصيات آن را در مقايسه با پرشين گيگ به شرح زير بيان كرد :

- فضا : http://www.titanichost.com همانند پرشين گيگ 100 مگابایت در اختیار شما قرار می دهد .

- لینک مستقیم : هر دو سايت لینک مستقیم فایل ها را در اختیار شما قرار می دهند .

- در http://www.titanichost.com بر خلاف پرشين گيگ شما می توانید از FTP استفاده کنید امکانی که پرشين گيگ مدتها است وعده آن را یدک می کشد ولی به آن عمل نمی کند به کمک FTP شما می توانید فضای 100 مگابایتی خود را جهت ایجاد سایت شخصی استفاده کنید در واقع به کمک FTP انتقال فایل ها به فضای سایت شخصی بسیار راحت تر و سریع تر خواهد بود .

- در http://www.titanichost.com بر خلاف پرشين گيگ شما از پهنای باند نامحدود برخوردار هستید ! پهناي باند به مفهوم مقدار اطلاعاتي است ( واحد سنجش مگابايت يا گيگابايت ) كه شما اجازه داريد ماهيانه از سرور مورد نظر دانلود كنيد بنابراين مي بينيد كه پهناي باندي كه سايت مورد نظر در اختيار شما قرار مي دهد نكته مهمي در انتخاب يك هاستينگ فايل رايگان است . بنابراين اگر در سایت یا وبلاگتان فایل های حجیم مثل کلیپ یا برنامه های حجیم می گذارید انتخاب شايسته تر http://www.titanichost.com است !

در http://www.titanichost.com بر خلاف پرشين گيگ شما از امکاناتی چون ASP 3 و MY SQL 2005 Express و Windows 2003 IIS 6 و MS Access برخوردار هستید در واقع به کمک این امکانات شما می توانید سایتی پویا ( دینامیک ) ایجاد کنید امکاناتی که برای برخورداری از آنها در ایران ماهیانه باید هزینه های بالایی را بپردازید ! در واقع به کمک این امکانات کاربران حرفه ای می توانند پرتال های بزرگی ایجاد کنند و یا برنامه های نوشته شده به زبان ASP و یا بانک های اطلاعاتی به زبان Access را تست کنند !

- ثبت نام : برخلاف پرشين گيگ که نیازمند دعوت نامه است عضویت در http://www.titanichost.com کاملا آزاد و رایگان می باشد و مانند ثبت نام های معمول تنها به یک آدرس ایمیل نیازمندید.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1268
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: