قالب وبلاگ

Free Download Manager ver. 2.5 build 758
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
یکی از بهترین برنامه های مدیریت دانلود
عمر دانلود منیجرهایی مثل Flashget, Internet Download Manager, Download Accelarator Plus و... با ورود Free Download Manager رو به پایان است! بی شک یکی از بهترین برنامه های مدیریت دانلودی که کار کردم برنامه Free Download Manager بوده است. حالا خدمتتون عرض می کنم که چرا!! FDM یک برنامه کاملا رایگان است که به شما اجازه دانلود هر گونه فایلی رو از پروتکل های HTTP, HTTPS و FTP می دهد. این برنامه هرگونه قابلیتی که که دیگر دانلود منیجرها دارند را به صورت یکجا ارائه می دهد.
توی مدت 2 ماهی که از برنامه Free Download Manager استفاده می کنم واقعا دیگه نمی تونم با برنامه دیگری در این زمینه کار کنم!
خب، چرا من Free Download Manager را به دیگر دانلود منیجرها ترجیح می دم:
- بسیار هماهنگ و بهینه شده با کانکشنهای کم سرعت مثل: Dialup, ADSL 128Kbits, ADSL 256Kbits که خرابی فایل در موقع دانلود را به حداقل می رساند! (قابل توجه دوستانی که در هنگام خارج کردن فایلها از حالت فشرده ارور دریافت می کنند) کار این برنامه به این صورت است که در هر بار قطع و وصل شدن اتصال به اینترنت ادامه دانلود را از چندین بایت عقبتر شروع می کند و این باعث می شود که بایتهایی که در هنگام قطعی درست دانلود نشده اند را دوباره دانلود کند! و به همین دلیل دریافت خطاها رو به حداقل می رساند.
- محیط ساده و بسیار کاربر پسند، که باعث شد دفعه اولی که می خواستم با برنامه کار کنم دچار سردرگمی نشوم
- قابلیت Import و Export لینک های دانلود، تنظیمات و.... که برخی از این ها به صورت دست پا شیکسته در IDM و Flashget هم هست. ولی قابلیتی که من باهاش حال می کنم کپی لینک های دانلود از توی کلیپ بورد با فشردن کلیدهای Ctrl+Shift+V هست که تمام لینک های دانلودی که کپی کردین را به برنامه وارد می سازد تا دانلود شروع شود. همچنین به راحتی می توانید از تنظیمات برنامه بک آپ بگیرین!
- حداقل استفاده از CPU و RAM، مشکلی که در برنامه Flashget با اون دارم اینه که وقتی فایلهای حجیم با سرعت بالا می خوای دانلود کنی فشار زیادی رو به CPU وارد می کنه که عملا باعث مختل شدن سیستم می شه، همچنین در برنامه Flashget دیگر برنامه ها به صورت مستقیم تاثیر خواهند گذاشت مثلا اگر دیگر برنامه ای در حال اجرا باشه و از CPU سیستم شما زیاد مصرف کنه سرعت دانلود از 4MB/s به 200KB/s کاهش خواهد یافت! و همینطور در برنامه IDM وقت زیادی می گیرد برای Rebuild کردن فایلهای حجیم پس از دانلود که اگر در این بین قطعی صورت گیرد فایل شما از بین خواهد رفت.
این ها فوایدی بود که خودم تجربه کردم و یادم بود.
دیگر قابلیت های برنامه Free Download Manager:
- BitTorrent support: ساپورت از پروتکل BitTorrent برای دانلود از تورنت
- Upload manager: easy way to share your files: قابلیت آپلود فایل توسط دانلود منیجر
- Flash video download: توانایی دانلود فلش ویدیوها مثل کلیپ های:Youtube, Google Video و....
- Remote Control: توانایی کنترل دانلود منیجر به صورت Remote در کامپیوتری دیگر!
- Portable mode: توانایی استفاده از برنامه به صورت Portable Mode که این اجازه رو به شما می ده که بدون نصب مجدد برنامه و با تنظیمات خودتون در دیگر سیستم ها استفاده کنید
- Enhanced audio/video files support: اجرای فایلهای صوتی و ویدیویی در هنگام دانلود و توانایی تبدیل آنها پس از کامل شدن دانلود
- Download acceleration: تقسیم بندی فایلها برای دانلود که باعث افزایش سرعت دانلود می شود که در آن محدودیتی وجود ندارد
- Smart file management and powerful scheduler: توانایی زمان بندی دانلود ها
- Adjusting traffic usage: توانایی تقسیم بندی سرعت دانلود در سه نوع مختلف که به شما امکان وبگردی و دیگر کارها را به صورت همزمان می دهد
- HTML Spider: قابلیت دانلود کامل یک وب سایت!
- Simultaneous downloading from several mirrors: توانایی دانلود از چندین میرور
- Zip files partial download: شما قادر خواهید بود فقط بخش یا قسمتی از یک فایل زیپ شده رو که به آن احتیاج دارید را دانلود نمایید
- Active spyware and adware protection through active communication among users: شما می توانید بعد از دانلود هر لینک برای آن یادداشتی قرار دهید و دیگر کاربران استفاده کننده از برنامه هم به همین شکل! اینطوری اگر ویروس یا برنامه مخربی باشه می تونید مطلع شوید!
Multi language support: ساپورت زبان های مختلف از جمله فارسی: Macedonian, Serbian, Albanian, Croatian, Korean, Arabic, Brazilian Portuguese, Bulgarian, Chinese Traditional, Chinese, Czech, German, Dutch, French, Hebrew, Hungarian, Italian, Polish, Portuguese-Brazil, Romanian, Russian, Slovak, Spanish, Swedish, Turkish, Uzbek, Greek, Vietnamese, Slovenian, Persian.
پیشنهاد می کنم حتما این برنامه را امتحان کنید، پشیمون نمی شین!
قیمت: رایگان
سایت سازنده
لینک دانلود - نسخه کامل - حجم: 5.62 MB
لینک دانلود - نسخه لایت - حجم: 1.95 MB (نسخه لایت بدون اضافات

BitTorrent support, video conversion, upload manager و پکیج زبان ها می باشد که بعدا می تونین به صورت Plugins دانلود نمایید)





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1190
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
mychap در تاریخ : 1391/5/21/6 - - گفته است :
mamnoon


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: