قالب وبلاگ

از تورنت بدون تورنت!
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

يكي از مهم‌‌ترين مشكلاتي كه اكثر كاربران مبتدي و حتي برخي كاربران حرفه‌‌اي با آن مواجه مي‌‌شوند، نداشتن اطلاعات كافي از نحوه دانلود فايل‌‌هاي تورنت است! فايل‌‌هاي تورنت توسط برنامه‌‌هاي مخصوص به‌خودشان قابل دانلود است كه تنظيماتي را نيز به‌خود اختصاص مي‌‌دهد. اما اگر با سرويس منحصر ‌به ‌فرد سايت ‌exe2torrent‌ آشنا باشيد، نه‌تنها مي‌‌توانيد فايل‌‌هاي تورنت را دانلود كنيد، بلكه مي‌توانيد آنها را با ساده‌‌ترين روش براي مبتدي‌‌ترين كاربران نيز قابل دريافت كنيد. ‌ ‌
سايت www.torrent2exe.com‌ به ‌راحتي و در كمتر از چند ثانيه مي‌‌تواند لينك‌‌هاي مربوط به فايل‌‌هاي تورنت را به فايل‌‌هاي اجرايي قابل دانلود بدون نياز به نرم‌‌افزارهاي كمكي تبديل كند. با استفاده از اين سايت كافيست لينك فايل تورنت موردنظرتان را در آن وارد كنيد تا يك فايل اجرايي از لينك شما ايجاد شود. حال با ذخيره كردن اين فايل مي‌‌توانيد به ‌طور مستقيم و بدون نياز به هيچ نرم‌‌افزار اضافه‌اي به دانلود فايل مربوطه از سرورهاي تورنت بپردازيد.
همچنين مي‌‌توانيد با گذاشتن لينك فايل اجرايي در سايت يا وبلاگتان امكان دانلود آن را براي ديگر كاربران سراسر دنيا نيز به ‌وجود آورده و فايل‌‌هاي موجود در سرورهاي تورنت را بدون دردسر در اختيار آنان قرار دهيد.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1009
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: