قالب وبلاگ

دانلود با لینک مستقیم با سایت www.rapidbaz.com
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
دوستان  سایتی هست با عنوان http://www.rapidbaz.com
که فایل هایی که در سایت مگاآپلود و رپیدشار هست را به لینک مستقیم تبدیل میکند
البته این سایت پولی هست و فقط برای دانلود زیر 20 مگابایت درخواست عضویت نمی کند
+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم دی 1387ساعت 18:22  توسط شهریاری  |  آرشیو نظرات

عبور از محدودیت رپیدشیر

در حال حاضر سایت رپیدشیر با 25 ترابایت فضا بزرگترین میزبان فایل در جهان می باشد که با سرورهای پر سرعت خود و قابلیتهای ویژه ای که دارد عملا تبدیل به یک درایو آنلاین شده است و در بسیاری از کشورها که خطوط اینترنت پر سرعت دارند جایگزین هارد دیسک کامپیوتر شده است، مزیت بزرگ این درایو عظیم آنلاین قابلیت به اشتراک گزاری فایلها می باشد.
یکی از انواع سرویس های رپید شیر سرویس "رایگان" آن است که تمام امکانات سرویس "نامحدود" (پولی) را با اعمال محدودیت هایی  در اختیار کاربر قرار می دهد و نیز برای استفاده از این سرویس نیازی به ثبت نام و ورود به سیستم رپیدشیر نمی باشد.

سرویس رایگان چه محدودیت هایی دارد؟

1-حداکثر حجم دانلود در هر ساعت فقط 100 مگابایت است.
2-امکان دانلود همزمان فایلها وجود ندارد و باید فایلها تک به تک دانلود شوند.
3- برای دریافت هر فایل با توجه به حجم فایل و میزان دانلود فعلی کاربر از سیستم، یک شمارنده شما را برای مدتی معطل می کند، و پس از زمان مقرر شما اجازه دانلود خواهید داشت.
4- برای دریافت هر فایل کاربر باید پس از اتمام شمارش با تایپ عددی که به شکل تصویر بر روی صفحه نقش می بندد تایید کند که درخواست از طرف انسان صادر شده است و فرم به صورت اتوماتیک ارسال نشده است.
5- از هر IP تنها یک کاربر می تواند متصل شود، از آنجا که در بسیاری از ISP ها از Proxy های شفاف (Transparent) استفاده می شود عملا از میان کاربران هر ISP در هر لحظه فقط یک کاربر میتواند متصل شده و فایل دانلود کند.
6- استفاده از هر گونه نرم افزار شتاب دهنده دانلود همانند Download Accelerator نا ممکن است.
7- . . .
همانطور که می بینید محدودیت ها برای کاربران عادی قابل چشمپوشی است ولی برای کاربرانی که می خواهد حجمی بیش از 100 مگا بایت را از این سایت دریافت کنند این محدودیت ها بسیار دست و پا گیر است.

راه حل چیست؟

ساده ترین و کاراترین راه حل خرید یک حساب کاربری از سرویس "پولی" با قیمت تقریبی 18 دلار است که نه تنها تمام محدودیت ها را رفع میکند، پشتیبانی 24 ساعته سایت را به همراه خواهد داشت.
راه حل دوم راهی است که رپیدشیر پیشنهاد کرده است، به این صورت که در فواصل زمانی خاص تصویری در صفحه اصلی سایت نمایان میشود که با کلیک بر روی آن یک حساب کاربری نامحدود 3 روزه برای شما صادر میشود.با این حساب کاربری سایت رپیدشیر تا 3 روز بدون هیچ محدودیتی به شما سرویس میدهد و در صورتی که خواسته سایت را برآورده کنید حساب کاربری 3 روزه شما برای 1 ماه تمدید خواهد شد و به همین صورت می توانید به طور مداوم حساب کاربری خود را تمدید کنید. در خواست رپید شیر از شما این است که در این مدت کاری کنید که تعداد بیشتری از سایت دیدن کنند... روش کار به این شکل است که رپیدشیر برای حجم خاصی (مثلا 1 مگابایت) دانلود از سایت توسط کاربران سرویس رایگان 1 امتیاز به شما میدهد. شما باید با آپلود کردن فایلهای خود بر روی رپید شیر و دعوت از کاربران به دانلود فایلهای آپلود شده توسط شما بر تعداد امتیازات خود بیافزایید، به طور مثال اگر امتیاز شما به 10000 رسید، حساب کاربری 3 روزه شما تا 1 ماه تمدید میشود و حالا شما یک ماه میتوانید به طور نامحدود از سرویسهای رپیدشیر استفاده کنید و اگر می خواهید باز هم یک کاربر نامحدود باشید باید تا قبل از 1 ماه 10000 امتیاز دیگر بدست آورید. در صورتی که موفق نشوید این مقدار امتیاز را تا موعد مقرر بدست بیاورید 2 پیشنهاد به شما می شود:
1 – حساب کاربری شما حذف شود.
2- مبلغی بپردازید و حسابتان را برای همیشه نامحدود کنید.
برای دریافت این نوع حساب به آدرس زیر مراجعه کنید:
 

و اما راه سوم که مورد نظر ماست راهی نیست که مانند 2 راه پیشین قانونی باشد و همیشه جواب دهد ولی در بسیاری از موارد کمک خواهد کرد.
در بالا محدودیت های سیستم را برای حسابهای کاربری رایگان برشمردیم، اکنون می خواهیم ترفندهایی برای عبور از آنها معرفی کنیم.

 بر داشتن تاخیر دانلود:
1-لینک رپیدشیر را در مرورگر وارد کنید و به صفحه انتخاب حساب کاربری بروید.
2- بر روی دکمه Free کلیک کنید.
3- در صورت امکان دانلود برای IP شما بلیط دانلود برای شما رزرو میشود و شمارنده مانند تصویر زیر به راه میفتد.

 

4- با وارد کردن یکی از دو کد زیر در فیلد آدرس مرورگر میتوان شمارنده را صفر کرد:


javascript:alert(c=0(
یا
javascript:var c=0;

برای اینکه سرعت وارد کردن این کد رابیشتر کنید می توانید این کد را در مرورگر خود BookMark کنید و با اسم دلخواه خود ذخیره کنید. زین پس به جای تایپ کد بالا کافیست پس از ورود به صفحه شمارنده فقط بر روی لینک داخل لیست BookMark ها کلیک کنید.
•   دقت کنید که IE برای BookMark کردن چنین کدی به شما اخطار میدهد که ممکن است کد خطرناک باشد، خطا را ندیده بگیرید.

برداشتن محدودیت دانلود :

رپیدشیر پس از رسیدن دانلود یک حساب کاربری رایگان به حد مجاز IP کاربر را در لیست سیاه خود ثبت میکند و تا زمانی که مقرر میکند اجازه دانلود به این IP خاص را نمیدهد.
راه حل ساده است، باید IP خود را عوض کنید با حد اقل به رپیدشیر IP خود را پیز دیگیری نشان دهید. نرم افزار های بسیار زیادی برای این کار وجود دارد که با جستجو در گوگل به سادگی تعداد  زیادی از آنها را خواهید یافت.

و اما یک راه ساده و عملی برای این کار وجود دارد، البته کاربران IP ثابت مانند کاربران ADSL نمیتوانند از این روش استفاده کنند و باید از نرم افزار استفاده کنند.

راه نخست: درخواست IP جدید از ISP

0- تمام کوکی های مرورگر خود را پاک کنید.
1-بر روی منوی START کلیک کنید و RUN را انتخاب کنید.
2-در کادر باز شده تایپ کنید CMD و OK را کلیک کنید.
3-دستورات زیر را به ترتیب تایپ کنید و پس از تایپ هر خط کلید Enter را فشار دهید.

ipconfig /flushdns
Ipconfig /release
ipconfig /renew
exit

4-   حالا دوباره سعی کنید فایل را دانلود کنید.
5-   میتوانید برای ساده تر شدن، خطوط آبی رنگ را در یک Notepad کپی کنید و فایل را با نام دلخواه خود و با پسوند .bat ذخیره کنید.

راه دوم: استفاده از پروکسی سرور

شما با جستجوی عبارت "Proxy Server" میتوانید لیست های کاملی  از پروکسی سرورهای عمومی موجود پیدا کنید، سپس با یادداشت IP و Port این پروکسی سرور ها و وارد کردن آنها در تنظیمات مرورگر خود IP خود را متفاوت با آنچه هست به رپیدشیر نشان دهید.
در اینترنت اکسپلورر : Tools -> Internet Options -> Connections -> LAN Settings
در فایرفاکس: Tools -> Options -> Connection Settings

توجه داشته باشید که پس از هر بار عبور از حد مجاز دانلود باید IP و Port یک پروکسی دیگر را وارد کنید.

در این رابطه همانطور که بالاتر اشاره شد نرم افزار های متنوعی وجود دارد که چند نمونه موفق از آنها را میتوانید در سایت های زیر پیدا کنید:

http://www.steganos.com مناسب برای اینترنت اکسپلورر
http://www.v7soft.net مناسب برای اینترنت اکسپلورر
http://www.roundtwo.com/product/switchprox مناسب برای فایر فاکس




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1419
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: