قالب وبلاگ

با يك كليك ، كودك گرسنه اي را سير كنيد
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
با يك كليك ، كودك گرسنه اي را سير كنيد
سازمان ملل حركت جديدي را براي كمك به كودكان فقير جهان شروع كرده است كه بر اساس آن به ازاي هر كليك روي يك سايت معرفي شده، به يك كودك گرسنه در جهان غذا و يا يك كتاب مي‌رسد.

لطفا در برنامه تامين غذا WFP سازمان ملل متحد شرکت نمایید .بدین منظور با كليك بر روي آدرس http://thehungersite.com و پس از مرود به سایت مزبور بر روي دكمه زرد رنگ وسط صفحه كليك نمایید( که به شکل زیر است).

به اين ترتيب به ازاي هر كليك،
كمپانيهاي اسپانسر هزينه يك وعده غذاي رايگان و يا اهداي يك كتاب را براي كمك به كودكان را تامين مي‌كنند .با توجه به انتخاب تصادفي اسپانسر ، ممكن است شركت حمايت كننده مورد تائيد شما نباشد كه پيشاپيش عذرخواهي ميكنم.
 
+ نوشته شده در  شنبه بیست و پنجم دی 1389ساعت 12:28  توسط شهریاری  |  آرشیو نظرات

چگونه فیلم های مورد نظرمان را با زیرنویس ببینیم ؟!

مسلما برای شما هم پیش آمده که فیلمی را از اینترنت دانلود کرده و یا از دوستانتان گرفته‌اید، اما این فیلم زیرنویس فارسی نداشته است. پیدا کردن زیرنویس فیلم‌ها این روزها بسیار آسان است، به طوری که معمولا زیرنویس انگلیسی فیلم‌ها و سریال‌ها چند روز بعد از اکرانشان روی سایت‌های اینترنتی قرار می گیرد . در این پست علاوه بر معرفی ۲ سایت زیرنویس، نرم‌افزاری برای پخش زیرنویس فارسی فیلم‌ها و آموزش دیدن فیلم با زیرنویس را برای شما قرار خواهیم داد . بدون شک اگر تا به الان با دیدن فیلم با زیرنویس مشکل داشته‌اید، بعد از خواندن این پست می‌توانید فیلم‌های مورد نظر خود را با زیرنویس دلخواهتان مشاهده کنید.

در ابتدا به معرفی ۲ سایت که در آن زیرنویس فیلم‌ها را می‌توان پیدا کرد، می‌پردازیم . سایت اول یعنی Subscene یک سایت بین المللی است که در آن زیرنویس فیلم مورد نظرتان به تمام زبان‌هایی که تا به حال ترجمه شده است، خواهید یافت . ضمنا اگر فیلمی نسخه دو سی دی باشد، شما می‌توانید زیرنویس مخصوص به آن را در این سایت پیدا کنید. اصولا برای پیدا کردن زیرنویس‌های انگلیسی Subscene بهترین گزینه است با اینکه زیرنویس‌های فارسی زیادی نیز در آن یافت می‌شود . از دیگر ویژگی‌های این سایت این است که دانلود در آن نیازی به ثبت‌نام ندارد. برای ورود به این سایت اینجا را کلیک کنید

سایت دومی که خدمتتان معرفی می کنیم سایت Farsisubtitle هست . این سایت که مدتی خارج از دسترس بود، بعد از تغییر هوست، اکنون با قدرت بیشتری به کار خودش ادامه می‌دهد . می توان با اطمینان گفت اگر زیرنویس فارسی فیلم یا سریالی موجود باشد، قطعا در سایت فارسی ساب‌تایتل پیدا خواهید نمود. در این سایت زیرنویس اکثر سریال روز که توسط دوستان عزیز ترجمه و زیرنویس شده اند قرار دارد. ضمنا می‌توانید در بخش‌های دیگر این سایت که به صورت انجمن می باشد، کاور فیلم‌ها ، فیلمنامه ، تورنت فیلم‌ها و …. پیدا کنید. برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید .

اکنون شما زیرنویس فیلم مورد نظرتان را دانلود کرده اید. قطعا فرمت زیرنویس شما یا Srt هست و یا Sub/idx که اولی یک فایل و دومی دو فایل می‌باشد. برای شروع کار ابتدا باید این فایل زیرنویس که از اینترنت دریافت کرده‌اید، کنار فیلمتان در همان پوشه قرار دهید . سپس نام فایل‌های زیرنویس را هم نام فیلم خود کنید. برای مثال اگر اسم فیلمتان Saw هست باید اسم  زیرنویس‌هایی که در همان فولدر کنارش قرار دارند Saw باشد. اکنون فیلم شما آماده دیدن هست، اما برای پخش زیرنویس شما باید از نرم افزارهایی که کدک آن را دارند استفاده کنید. برای مثال نرم افزار KM Player و K-Lite Codec Pack پیشنهاد ما می باشد که در این پست KM Player را معرفی کوتاهی می کنیم .

 

بی شک KM Player را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و جامع‌ترین نرم افزارهای پخش فیلم دانست . این نرم افزار تقریبا تمامی فرمت‌های موجود روی وب و فرمت‌های ویدیویی را به راحتی پخش می کند . بنابراین شما با داشتن نرم افزار KM Player دیگر دغدغه پخش فرمت‌های مختلف ویدیویی و زیرنویس‌ها رو نخواهید داشت. ابتدا این نرم افزار رایگان  را از اینجا دانلود کنید. بعد از نصب کافی است روی فیلم خود کلیک کرده تا به راحتی آن را با زیرنویس مشاهده کنید. شما می‌توانید فونت زیرنویس ، سایز , رنگ و … را تغییر دهید. کافیست هنگام پخش فیلم روی فیلمتان راست کلیک کرده و به منوی سابتایتل رفته و تنظیمات دلخواهتان را انجام دهید . ضمنا شاید بعضی از زیرنویس ها حین فیلم عقب جلو رود و یا اینکه زمان آن از ابتدا با فیلم شما تنظیم نیست و یا دقایقی عقب و یا جلو است. شما می توانید با کلیدهای میانبر [ و ] زیرنویستان را نیم ثانیه , نیم ثانیه عقب و یا جلو ببرید . ضمنا این کار را می توانید حتی حین دیدن فیلم انجام دهید. در پایان ممکن است که زیرنویس شما درست نیاید و به صورت علائمی عجیب ظاهر شود که در اینجا می توانید راهنمایی ترمیم و حل این مشکل را مشاهده نمایید.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 972
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: