قالب وبلاگ

آسیب‌پذیری امنیتی این بار در FoxIt Reader
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

شرکت FoxIt Software که نرم‌افزار رایگان FoxIt Reader آن یکی از محبوب‌ترین جایگزین‌ها برای Adobe Acrobat به شمار می‌رود پچ الحاقی برای سه حفره امنیتی موجود در این نرم‌افزار را برای استفاده عموم ارائه کرد.وجود اشکال امنیتی در نرم‌افزار Adobe Acrobat و Acrobat Reader آنچنان مورد توجه رسانه‌های خبری جهان قرار گرفت که ایرادات FoxIt Reader را تحت پوشش قرار داد. به هر حال در این مورد خاص برنامه نویسان FoxIt توانستند سریعتر از همکارانشان در Adobe اقدام به انتشار بسته اصلاحی برای نرم‌افزارشان کنند.
بر طبق گزارش مجله امنیت رایانه‌ای ComputerWorld اشکالات امنیتی این دو برنامه ربطی به هم ندارند.برای بروزرسانی FoxIt Reader در پنجره برنامه از منوی Help‌ بر روی Check For Updates Now را انتخاب کنید تا لیستی از بروزرسانی‌هایی که نصب نکرده اید به شما نمایش داده شود. بروزرسانی موردنظر گزینه ای است که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:‌


FoxIt Reader نرم افزار کوچک (حدود سه مگابایت) و رایگان برای خواندن فایل‌های PDF است که از سال ۲۰۰۱ ارائه می‌شود. این نرم‌افزار علاوه بر سازگاری کامل با فرمت PDF فضای کوچکی از هارددیسک و RAM را اشغال نموده و فایل‌ها را با سرعت بسیار زیادی باز می‌کند.FoxIt Reader علاوه بر نسخه ویندوز (در دو مدل نصبی و پرتابل) در نسخه‌هایی برای لینوکس ، ویندوزموبایل ، Symbian UIQ هم ارائه شده است. نسخه سوم این نرم‌افزار را می‌توانید با حجم ۳/۵۷مگابایت از اینجا یا اینجا دانلود نمایید.این نسخه با ویندوزهای ۲۰۰۰/XP/2003/Vista/XP64/Vista64 سازگار است.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1657
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: