قالب وبلاگ

آنتی ویرون BitDifender قدرتمند ترین آنتی ویروس دنیا
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

ضد ويروس قدرتمند و مطرح BitDefender يکي از محبوب ترين و قدرتمندترين نرم افزارهاي امنيتي و ضد ويروس دنيا و محصولي از کمپاني SoftWin است که در چند سال اخير طرفدار بسياري را گرد خود آورده است. شهرت اين ضد ويروس در نسخه هاي اخير عرضه شده در سرعت بسيار بالا در يافتن ويروس ها و همچنين مصرف کم منابع سخت افزاري سيستم و حافظه ي اصلي و همچنين قابليت آپديت بالا بوده است !

 

به تازگي کمپاني SoftWin علاوه بر عرضه ي جديد ترين نسخه ي اين ويروس کش برتر يعني BitDefender AntiVirus 10.0 خود همراه با ويژگي هاي متفاوت و جديد، اقدام به عرضه ي نسخه ي 10 از بسته ي امنيتي بسيار قدرتمند خود يعني BitDefender Internet Security 10 نيز به طور همزمان نموده که خبر خوشايندي براي هواداران اين ضد ويروس قدرتمند است که تمامي نيازهاي امنيتي يک سيستم را مي تواند رفع نمايد ! در ادامه با ويژگي هاي برتر و بخش هاي متفاوت نسخه ي 10 از بسته ي امينيتي قدرتمند BitDefender بيشتر آشنا مي شويم :

 

Antivirus - نسخه ي 10ضد ويروس قدرتمند BitDefender که قابليت پيدا کردن و نابودي انواع ويروس ها را با استفاده از جديدترين تکنولوژي هاي شناخت ويروس و تامين امنيتت سيستم را داراست .

 

قابليت Proactive Detection - سود بري از فن آوري B-HAVE که مخفف عبارت Behavioral Heuristic Analyzer in Virtual Environments است و به با آناليز رفتار ويروس ها در محيط مجازي قادر به شناخت رفتار مشکوک فايلها و ويروس هاي ناشناس و جديد است !

 

قابليت Permanent Antivirus Protection - پشتيباني سيستم و مراقبت از تمامي فايلها و فعاليت هاي سيستم به طور زنده با حداقل مصرف حافظه CPU و RAM .

 

ويژگي جديد Rootkit Detection and Removal ! : قابليت جديد ويروس کش BitDefender که يک ماژول جديد در آن مخصوص پيدا کردن Rootkit ها و حذف ان ها از سيستم گنجانده شده است . RootKit ها نرم افزار ها و فايلهاي ناشناسي هستندن که با نصب در سيستم قرباني کنترل آن را در حالي به طور کامل مخفي هستند به دست کارفرماي خود مي دهند !

 

ويژگي جديد Web Scanning ! : ديگر با خيال آسوده مي توانيد به گشت و گذار در وب بپردازيد زيرا اين ويژگي شما را در برابر سايتهاي آلوده حقظ مي کند .

 

قابليت Peer-2-Peer and IM Applications Protection : اين ويژگي از سيستم شما در برابر انواع خطرات و ويرسهايي که از طريق نرم افزار هاي مختلف گفتگوي اينترنتي وارد سيتسم مي شود محافظت به عمل مي آورد .

 

قابليت محافظت کامل از ايميل ها:  با نظارت بر تمامي ايميل هاي ورودي و خروجي از انتشار ويروس از اين راه شايع تا حد امکان جلوگيري مي کند .

 

و ....

 

Firewall - ديوار آتش قدرتمند و جديد BitDefender که از سيستم شما در برابر تمامي خطرات و حملات اينترنتي محافظت به عمل مي آورد و تا حد امکان تمامي راه هاي نفوذ و حفره هاي امنيتي را بر روي مزاحمان خواهد بست !

 

کنترل کامل ترافيک اينترنتي و اتصال به وبسايتهاي مختلف و تامين امنيت با زير نظر داشتن پروتوکل ها و پورت ها و ...

 

کنترل کامل تمامي نرم افزارهايي که قصد اتصال به اينترنت را دارند و آگاه سازي شما از کار آنها .

 

مخفي کردن سيستم شما در محيط اينترنت به گونه اي که بسياري از نرم افزارهاي ناشناس و مخرف حتي قادر به شناسايي سيستم شما نيز نخواهند بود .

 

ويژگي جديد و منحصر به فرد مسدود کردن اثر تمامي نرم افزارهاي Port Scan بر روي سيستم شما . Port Scab ها ابزارهايي هستند که معمولا براي بررسي آسيب پذيري سيستم شما به کار مي روند .

 

Antispam  - ضد اسپم و نامه هاي ناخواسته و الوده ي جديد BitDefender که از سيستم شما در برابر اين راه شايع ايجاد مزاحمت و تبليغات و آلوده سازي اينترنتي محافظت به عمل مي آورد .

 

Antispyware - ضد جاسوس قدرتمند و جديد BitDefender که قادر به شناسايي و نابودي جديدترين جاسوس ها نرم افزارهاي مخرب و مزاحم اينترنتيست که امروزه آسيب هاي ناشي از اين نرم افزارها از ويروس ها نيز بسيار شايع تر است ! از جمله Spyware هاي شايع مي تواند به Adware ها، Dialer ها، Hijacker ها و تروجان ها و... اشاره نمود .

 

Parental Control  - بخش کنترل واليدن جديد BitDefender که امکان تحت نظر داشتن و فيلترينگ و کنترل کامل سيستم را به صاحب آن مي دهد تا آن گونه که وي مايل است از سيستمش استفاده شود !

 

ويژگي هاي جديد و قدرتمند Web Filtering براي فيلتر کردن وبسايتهاي مختلف در سيستم، ويژگي Web Keyword Filter براي فيلتر کردن کلمات کليدي به گونه اي در صورت وجود کلمه ي مورد نظر وبسايت مذکور فيلتر شده و نمايش داده نشود و همچنين ديگر ويژگي جديد Mail Keyword Filter که براي فيلتر کردن کلمات کليدي در ايميل هاست به گونه اي در صورت وجود کلمه ي مورد نظر ايميل مذکور فيلتر شده و نمايش داده نشود !

 
Hourly Updates قابليت جديد آپديت ساعتي نرم افزار براي شناسايي جديدترين ويروس هاي لحظه به لحظه ي شناخته شده ي دنيا !




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1608
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: