قالب وبلاگ

چه کسانی با یاهو مسنجر شما چت کرده اند و چه حرف هایی رد و بدل کردند؟
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

نرم افزار Yahoo chat messenger archive decoder یک نرم افزار کامل و منحصر بفرد برای کنترل افرادی است که با کامپیوتر (رایانه) شما مشغو به چت می شوند ، لازم نیست که شما اطلاعات اکانت یاهوی طرف مقابل تان را داشته باشید و یا اینکه به اینترنت متصل شوید ، تنها این مهم است که کمی حس کاراگاهانه داشته باشید !

yahoo chater


این نرم افزار شروع به ذخیره ی اطلاعات در هنگام چت از فرد چت کننده نمی کند ، بلکه عملکرد آن به این صورت است که فایل های *.DAT قفل شده را که در لپ تاپ (laptop) یا رایانه میزی شما ذخیره شده اند را رمز گشایی می کند.
با استفاده از این نرم افزار اطلاعات مهمی را که در حین چت کردن رد و بدل کرده اید ؛ مانند : آدرس ایمیل ، آدرس سایت یا وبلاگ ، شماره حساب ، شماره تلفن و … را که بعد از چت از یاد برده اید را برایتان بازیابی می کند.
با این نرم افزار تمام اطلاعاتی را که همسرتان ، برادر ، خواهر ، دوست و یا هر کس دیگری را که با یاهو مسنجر کار کرده است را همراه با نوع فونت ، اندازه ، رنگ و استایل و هر کاراکتری که از آن استفاده شده است را برایتان به نمایش در می آورد.
Yahoo chat messenger archive decoder با تمام نسخه های یاهو مسنجر قابل استفاده است. در ویندوز های XP و Vista نیز قابل نصب و استفاده است.
برای دریافت آخرین نسخه ی این نرم افزار به سایت سازنده آن مراجعه کنید و یا در گوگل Download Yahoo chat messenger archive decoder را جستوجو کنید. حجم این نرم افزار ۷۱۰ کیلو بایت می باشد در حالی که قیمت آن ۳۸ دلار است.
به امید اینکه از این نرم افزار نیز در موارد اخلاقی استفاده کنید.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: