قالب وبلاگ

دسترسی همزمان به پایگاه‌های اجتماعی، سرویس های ایمیل و مسنجر با دیگزبی
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

اگر از جمله افرادی هستید که در اکثر سرویس های اجتماعی فعالیت می کنید، به خوبی می‌دانید که بروز ماندن در این سرویس ها کاری تقریبا پیچیده و سخت است. ضمن آنکه اگر چه توییتر، فرندفید، فیس بوک و بسیاری از سرویس های دیگر به کاربران کمک می‌کنند تا با یکدیگر تماس برقرار کنند، اما هنوز هم تعداد زیادی از کاربران هستند که برای برقراری تماس از مسنجر ها استفاده می‌کنند.

digsby

تصور کنید می خواهید از آخرین تغییراتی که در فیس بوک صورت می گیرد مطلع شوید، همینطور علاقه دارید تا توییت‌های دوستان‌تان را دنبال کنید. ضمن آنکه با چند دوست دیگر در جی تاک و یاهو مسنجر نیز می‌خواهید صحبت کنید. دیگزبی برای انجام این کار ها ساخته شده است!

این برنامه از تمامی پروتکل های برقراری ارتباط با سرویس های مسنجر AIM، MSN، Yahoo، GTalk، Jabber و Facebook برخوردار است. قدرت نمایش خروجی سرویس‌های Twitter LinkedIn، Facebook و MySpace را نیز دارد. اگر پشتیبانی از این سرویس ها باعث نمی شود که دیگزبی را نهایت یک نرم افزار بدانید، باید گفت که این برنامه از سرویس های ایمیل Hotmail ، Gmail ، Yahoo Mail ، AOL/AIM Mail ، IMAP و POP هم پشتیبانی می‌کند. اینترفیس دیگزبی بسیار کاربر پسند است همچنین تنظیمات زیادی دارد که می توانید هر کدام از آنها را به دلخواه خود تغییر دهید.

زمان بروز شدن یکی از این سرویس ها پیغامی در گوشه صفحه نمایش داده می شود که می توانید به سادگی در همان جا و در صورت نیاز پاسخ خود را ارسال کنید. همین‌طور در هنگام صحبت با دوستانتان هر صفحه به صورت تب بندی شده برای شما نمایش داده می‌شود.

دیگزبی در سال ۲۰۰۸ بر اساس آمار واکوپا رتبه اول را در بین کاربران کسب کرده است. نسخه ویندوز آن را می توانید از این آدرس دریافت کنید. اگر شما هم با نمونه های مشابه این نرم افزار آشنایی دارید، می‌توانید اطلاعات خود را با دیگر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 11816
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: